اذعان تل آویو به ناتوانی در برابر مقاومت

اذعان تل آویو به ناتوانی در برابر مقاومت

با وخامت اوضاع ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شکست در تحقق اهداف تل آویو، رییس جریان معارض در این رژیم از حمایت خود از هرگونه توافق تبادل اسرا با طرف فلسطینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان معارض در پارلمان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این جریان از هر توافق تبادل اسرا با نیروهای مقاومت فلسطین حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما از هر توافق تبادل اسرا با فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم حتی اگر هزینه آن دستیابی به توافق آتش بس باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت بیش از ۱۰۰ روز از آغاز جنگ علیه نوار غزه نه تنها نتوانسته تونل‌های حماس را شناسایی و نابود کند بلکه هیچکدام از اسرای صهیونیست را نیز آزاد نکرده است.

همین مساله باعث شده اختلافات داخلی میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم و حتی آمریکا افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش داد که در جریان مکالمات تلفنی اخیر میان کابینه نتانیاهو و دولت آمریکا انتقاداتی در خصوص اوضاع کنونی مطرح شده است.

این شبکه اذعان کرد: تنش‌های مذکور در جریان مکالمات تلفنی در سایه اختلافات گسترده و آشکار میان اسراییل و آمریکا که طی هفته‌های اخیر در خصوص جنگ علیه نوار غزه و دیگر مسایل به اوج خود رسیده افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است: سفر اخیر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به اسراییل با برگزاری نشست‌های بسیار متشنج با مسوولین اسراییلی همراه بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: گالانت (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) و نتانیاهو به سختی با یکدیگر صحبت می‌کنند. دو طرف از هفته‌های قبل تاکنون تلاش کرده اند تنش‌ها و اختلافات میان خود را مخفی نگه دارند اما موفق نشده اند.

کد خبر 6000163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha